Wednesday

BITCH

Posted by neddy at 1:59 PM
adelah sorang minah ni..bapak uhh mulut tk reti nk jg.. belakang aku kutuk bukan main lg.. bile depan2 layan mcm nk rak..sial gile kn.. tak payah lah tunjuk yang kau tu baik depan aku.
mcm aku ni tkde informer je nk btau kau tu kutuk2 aku belakang2.. backstabber.. kalau berani, meh lah kutuk depan aku, tak payah nk ckp keburukan org kalau diri sendiri dh tentu2 buruk.. aku bukan nk kutuk org kampung tp kau tu dh lah asal kampung, agak2 uhhh nk ckp aku pemikiran kampung.HELLO!!!HOW DARE YOU BITCH!! CULTURE SHOCK!! cm tk penah nmpk dunia.. konon dlu pkai tudung tutup litup sopan santun pastu dh nmpk dunia amik kau sume lurah kau nk tayang.kesian gak tgk parents kau yg konon2 igt kau tu baik sgt. PAPE PUN DUNIA ADE HUKUM KARMA, APE KAU BUAT KAT AKU SUME TU AKAN TERBALAS NANTI. WAIT AND SEE.!!

0 comments on "BITCH"

Post a Comment